DEKLARACJA DOSTĘPNOŚCI

Fundacja Rozwoju Ekonomii Społecznej zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 848). Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej Fundacji Rozwoju Ekonomii Społecznej.

  • Data publikacji strony internetowej: 2018-01-18

  • Data ostatniej istotnej aktualizacji strony internetowej: 2024-06-28

STATUS POD WZGLĘDEM ZGODNOŚCI Z USTAWĄ

Strona internetowa Fundacji Rozwoju Ekonomii Społecznej jest częściowo zgodna z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.

Strona internetowa zawiera niezgodności lub wyłączenia wymienione poniżej.

  • część obrazów nie posiada tekstu alternatywnego,

  • niektóre elementy strony nie spełniają minimalnych wymogów dla kontrastu.

PRZYGOTOWANIE DEKLARACJI W SPRAWIE DOSTĘPNOŚCI

  • Deklarację Dostępności sporządzono dnia: 2021-11-07

  • Deklaracja Dostępności została ostatnio poddana przeglądowi i aktualizacji dnia: 2024-06-28

Deklarację sporządzono na podstawie samooceny.

INFORMACJE ZWROTNE I DANE KONTAKTOWE

W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt.

  • osobą kontaktową jest: Anna Pradel Dmochowska

  • e-mail: anna.pradel@fres.org.pl

  • nr telefonu: 724070001

Do wskazanej wyżej osoby można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać żądania zapewnienia dostępności.

PROCEDURA DOTYCZĄCA DOSTĘPNOŚCI CYFROWEJ

Każdy ma prawo do:

  • zgłoszenia uwag dotyczących dostępności cyfrowej strony internetowej lub jakiegoś jej elementu;

  • żądania zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej lub jakiegoś jej elementu;

  • żądania udostępnienia informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, na przykład przez odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisanie zawartości filmu bez audiodeskrypcji itp.

Żądanie powinno zawierać:

  • dane osoby zgłaszającej żądanie, w tym wskazanie sposobu realizacji kontaktu;

  • wskazanie, o którą stronę internetową lub jej element chodzi;

  • jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, powinna także określić dogodny dla niej sposób przedstawienia tej informacji.

Rozpatrzenie zgłoszenia nastąpi niezwłocznie, nie później niż w ciągu 7 dni od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie będzie możliwe, nastąpi niezwłoczne poinformowanie o tym wnoszącego żądanie oraz poinformowanie o tym, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli zapewnienie dostępności cyfrowej jednak nie będzie możliwe, może być proponowany alternatywny sposób dostępu do informacji.

SKARGI I ODWOŁANIA

W przypadku odmówienia realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego sposobu dostępu do informacji, wnoszący żądanie możne złożyć skargę w sprawie zapewniana dostępności cyfrowej strony internetowej lub elementu strony internetowej.

Po wyczerpaniu wszystkich możliwości skargę można złożyć również do Rzecznika Praw Obywatelskich.

DOSTĘPNOŚĆ ARCHITEKTONICZNA

  • Fundacja przy realizacji działań zapewnia dostępność architektoniczną osobom o ograniczonej mobilności na podstawie wcześniejszego zgłoszenia potrzeb. Formularze zgłoszeniowe na poszczególne działania zawierają możliwość zgłoszenia specjalnej potrzeby dostępności i Fundacja na tenże wniosek taką dostępność zapewnia.

INFORMACJE O DODATKOWYCH UDOGODNIENIACH

Miejsce parkingowe bezpośrednio przy wejściu do budynku. Dostępność po uprzednim zgłoszeniu zapotrzebowania.

 

INFORMACJE O DODATKOWYCH OŚWIADCZENIACH

Trwają prace aby strona internetowa była w pełni dostosowana do wymagań prawnych.

 

INNE UŻYTECZNE INFORMACJE O ZAPEWNIANIU DOSTĘPNOŚCI

Na stronie internetowej można używać standardowych skrótów klawiaturowych przeglądarki.