DEKLARACJA DOSTĘPNOŚCI
Fundacja Rozwoju Ekonomii Społecznej zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 848). Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej Fundacji Rozwoju Ekonomii Społecznej.
-
Data publikacji strony internetowej: 2018-01-18
-
Data ostatniej istotnej aktualizacji strony internetowej: 2024-06-28
STATUS POD WZGLĘDEM ZGODNOŚCI Z USTAWĄ
Strona internetowa Fundacji Rozwoju Ekonomii Społecznej jest częściowo zgodna z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
Strona internetowa zawiera niezgodności lub wyłączenia wymienione poniżej.
-
część obrazów nie posiada tekstu alternatywnego,
-
niektóre elementy strony nie spełniają minimalnych wymogów dla kontrastu.
PRZYGOTOWANIE DEKLARACJI W SPRAWIE DOSTĘPNOŚCI
-
Deklarację Dostępności sporządzono dnia: 2021-11-07
-
Deklaracja Dostępności została ostatnio poddana przeglądowi i aktualizacji dnia: 2024-06-28
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny.
INFORMACJE ZWROTNE I DANE KONTAKTOWE
W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt.
-
osobą kontaktową jest: Anna Pradel Dmochowska
-
e-mail: anna.pradel@fres.org.pl
-
nr telefonu: 724070001
Do wskazanej wyżej osoby można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać żądania zapewnienia dostępności.
PROCEDURA DOTYCZĄCA DOSTĘPNOŚCI CYFROWEJ
Każdy ma prawo do:
-
zgłoszenia uwag dotyczących dostępności cyfrowej strony internetowej lub jakiegoś jej elementu;
-
żądania zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej lub jakiegoś jej elementu;
-
żądania udostępnienia informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, na przykład przez odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisanie zawartości filmu bez audiodeskrypcji itp.
Żądanie powinno zawierać:
-
dane osoby zgłaszającej żądanie, w tym wskazanie sposobu realizacji kontaktu;
-
wskazanie, o którą stronę internetową lub jej element chodzi;
-
jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, powinna także określić dogodny dla niej sposób przedstawienia tej informacji.
Rozpatrzenie zgłoszenia nastąpi niezwłocznie, nie później niż w ciągu 7 dni od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie będzie możliwe, nastąpi niezwłoczne poinformowanie o tym wnoszącego żądanie oraz poinformowanie o tym, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli zapewnienie dostępności cyfrowej jednak nie będzie możliwe, może być proponowany alternatywny sposób dostępu do informacji.
SKARGI I ODWOŁANIA
W przypadku odmówienia realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego sposobu dostępu do informacji, wnoszący żądanie możne złożyć skargę w sprawie zapewniana dostępności cyfrowej strony internetowej lub elementu strony internetowej.
Po wyczerpaniu wszystkich możliwości skargę można złożyć również do Rzecznika Praw Obywatelskich.
DOSTĘPNOŚĆ ARCHITEKTONICZNA
-
Fundacja przy realizacji działań zapewnia dostępność architektoniczną osobom o ograniczonej mobilności na podstawie wcześniejszego zgłoszenia potrzeb. Formularze zgłoszeniowe na poszczególne działania zawierają możliwość zgłoszenia specjalnej potrzeby dostępności i Fundacja na tenże wniosek taką dostępność zapewnia.
INFORMACJE O DODATKOWYCH UDOGODNIENIACH
Miejsce parkingowe bezpośrednio przy wejściu do budynku. Dostępność po uprzednim zgłoszeniu zapotrzebowania.
INFORMACJE O DODATKOWYCH OŚWIADCZENIACH
Trwają prace aby strona internetowa była w pełni dostosowana do wymagań prawnych.